Το σώμα είναι ένα θέμα που εκπλήσσει τα παιδιά. Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς ασχοληθήκαμε αρκετά, μαθαίνοντας καλά τα μέλη του σώματος μας, γνωρίζοντας τις πέντε αισθήσεις που έχουμε και παίξαμε πολλά παιχνίδια με σκοπό τα παιδιά να αντιληφθούν το χώρο μέσα από την κίνηση (αδρή και λεπτή κινητικότητα) καθώς και το ρυθμό.
Παίξαμε κι άλλα παιχνίδια οπτικοκινητικού συντονισμού (ισορροπίας και στόχου…)
Θέλαμε επίσης να κατανοήσουν ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί (Σωματότυπος, χαρακτηριστικά). Γι αυτό ζυγιστήκαμε στη ζυγαριά, μετρήσαμε το ύψος μας στο αναστημόμετρο (κάναμε κι άλλες μετρήσεις) και φτιάξαμε έναν πίνακα απλής εισόδου με το χρώμα των ματιών τους.
Επίσης να γνωρίσουν τα όργανα του ανθρώπινου σώματος και τη λειτουργία τους. Σ’ αυτό βοήθησαν πολύ τα προπλάσματα που φέραμε, με τα οποία εξοικειώθηκαν πλήρως τα παιδιά. Τα άνοιγαν και τα ξαναέφτιαχναν μόνα τους σε ελάχιστο χρόνο. Οι ερωτήσεις ήταν πολλές και ο ενθουσιασμός έκδηλος.
Με το στηθοσκόπιο ακούσαμε την καρδούλα μας, γίναμε γιατροί και παρατηρήσαμε τις κινήσεις του θώρακα κατά την ώρα της αναπνοής. Κάναμε το πείραμα της πιο δυνατής αναπνοής με μπαλόνια.
Ασχοληθήκαμε ακόμα με τη στοματική υγιεινή κυρίως μέσα από παιχνίδια. Το πρώτο έγινε στο μάθημα των Αγγλικών.
Δεν μπορούσε να λείψει η αναφορά στην κακιά την Τερηδόνα…
Στην τελική αξιολόγηση που έγινε με ερωτήσεις σχετικά με αυτά που είχαμε δουλέψει, διαπιστώσαμε ότι τα παιδιά έμαθαν πολλά πράγματα σχετικά με το θέμα και θα τα θυμούνται σε όλη τους τη ζωή.